Ego sum qui sum

Alfa si Omega – Dictionar Simboluri


alfa si omegaAlfa și Omega (variante: „Alpha și Omega”, „Α și Ω”, „A și O”) sunt prima și ultima literă din alfabetul grecesc clasic (ionic). După vechi credințe aceste două litere reprezintă cheia Universului. Sunt folosite și ca simbol pentru totalitate, dumnezeu și în special pentru Christos, primul și ultimul.
Apocalipsa 1 (8): “Eu sunt Alfa și Omega, Începutul și Sfârșitul, zice Domnul Dumnezeu, cel ce este, cel ce era și cel ce vine.”
Apocalipsa 21 (6): “Apoi a zis: S’a isprăvit ! Eu sunt Alfa și Omega, Începutul și Sfârșitul. Celui ce îi este sete, îi voi da să bea fără plată din izvorul apei vieții.”
Apocalipsa 22 (13): “Eu sunt Alfa și Omega, Cel dintâi și Cel de pe urmă, Începutul și Sfârșitul.”
2 responses

  1. vaatenen

    Numai naivii si prostii cred ca semnele si simbolurile date catre publicul larg sint adevarate. Doar trebuie sa-si prinda cineva mintea cu ele. Cine ar da secrete atit de importante. Mintea unui om trebuie sa aiva o preocupare. Portile de vibratie astfel formate se inscriu in cimpul de energie al … si astfel pot fi cititi cu usurinta de cei ce au avut grija sa le raspindeasca. Dar ceea ce ar mai trbuii sa mai stie acestia este ca „orce lama are intodeauna doua taisuri” deci la ridul lor pot fi cititi. Stupid, nu?. Dar pina la urma ce conteaza cind este vorba de bani{In dumnezeu le este increderea}. Ce dumnezeu, ce specie?. Malefica specie. O vind si pe masa. Curios totusi le este frica de cineva, nu atit de D-zeu cit de Diavol. Sfirsitul venind de la Diavol?.

    Decembrie 11, 2010 la 11:21 am

  2. ioana

    Am si eu nevoie de o informatie… cu ani in urma am visat ca aveam pe frunte simbolul Omega incadrat de forma unui ochi. Dimineata cand m-am uitat in oglinda, simbolul era pe frunte si era in relief… astfel de intamplari sunt foarte multe… Daca cineva ma poate lamuri ce simbolizeaza cu adevarat, ii raman recunoscatoare… La revedere

    Aprilie 17, 2013 la 4:49 pm

Lasă un răspuns

